Gårdagens outfit...

image102

Mössa och krage från Resteröds, dunjacka från 8848 Attitude, hängslekjol från MQ, stövlar från Victoria Ask och väska från Tiger of Sweden.



Nu är det snart nyår och ett nytt år-2008!
Jag hoppas verkligen att nästa år blir änu bättre än det förra dvs 2007.  Men jag tror det finns många förhoppningar på att det ska slå in.
  Jag hoppas att ni har handlat lite på mellandagsrean, det har inte jag precis gjort. Jag brukar se fram emot det varje år, men när den väl är här brukar jag inte hitta så mycket jag vill ha trots allt, det är roligare att handla på ordinarie. Fråga mig inte varför, jag har ingen förklaring.

Hoppas att det kommer lite snö snart, vill ha en riktig vinter. Jag hörde några igår när jag var i stan som sa:
- Det är ingen ide att köpa en kappa nu, trots att det är 20% på den.
- Varför inte det?
- Vintern är ju redan över.
- Vi har ju inte ens haft vinter än.

Det stämmer ju, vi har ju inte ens haft ett snötäcke i mer än ett dygn, det är sjukligt. Vill ha vinter nu! 


0 kommentarer