Fast Glass

Detta är en actionfilm....

http://www.youtube.com/watch?v=f7Z2wd-CKE4


Se trailern, vill bara säga det att Nick Carter är med.
Köpte som sagt tidningar idag, en av dem var Elle. Något jag upptäckte senare var att det på framsidan stod: Vart tog pojkbanden vägen?

Det berättades om Pearlmans skumma affärer och pojkbandens uppkomst och fall. Backstreet Boys klassas sm det största med över 100 miljoner sålda album och singlar och Westlife som det femte med ynkliga 45 miljoner.
Visst vart tog New Kids On The Block vägen? Men att säga att Backstreet Boys är borta och begravda är kanske lite fel med tanke på att de för 2 år sedan släppte Never Gone...

Ohh...just det! Höll på att glömma, Inconsolable, BSB's nya singel spelas på radio och har sedan augusti. Och just det ja de släpper ett nytt album idag vid namn Unbreakable...

Ojj, kanske missat det. Vill bara påpeka gör research ordentligt innan ni gör ett reportage. Skulle man söka på Backstreet Boys skulle man inte få upp träffar från deras storhetstid 1999 utan träffar som Unbreakable, 30 oktober 2007...

Fick inte mitt album idag heller, kommer antaligen returnera min order från Megastore och köpa den imorgon i Deutschland. Har ingen som helst tillit hos dem längre...

Ni märker kanske att jag är allmänt förbannad? Det stämmer nog ganska bra.


Nytt album ute nu med Backstreet Boys. Unbreakable släpps imorgon i Sverige, var köpredo och spring iväg imon och köp det. Jag lovar att det är värt pengarna!


0 kommentarer