Things I want to say out loud!

Jag vet inte ens var jag ska börja om jag skulle sammanfatta 2008. De första månaderna var ett moln, det hände väl inte så mycket, jag gick bara och drömde mig till den 14 april. Nick fyllde år;) mamma och Jens och jag. Sedan åkte vi till Vemdalen, as usual. Men det var sista året vi fick den stugan. Vi har varit i samma stuga i 25 år, och nu såldes den. Tyvärr köpte vi den inte, men Vemdalen blir det 2009 iaf fast en annan stuga. Jag kan nog utan tvekan säga att den 14 april 2008 är den största händelsen i mitt liv, andra plats är 28 september 2005, jag pratar såklart om mina Backstreet Bosy-konserter. 2005 ´var jag och kollade på en intervju med dem i SVT innan konserten och iår var det kaos då jag stukade foten och fick hoppa fram för att krama Nick. Jag skakar verkligen när jag tänker på det. Yes, I'm a big fan!

Sista helgen innan avslutningen skulle vi åka till Tyskland vi familjen Johansson, tror du inte självklart att jag vaknar med 39 graders feber, men jag skulle åka! Så det blev som jag ville, trots min vilja blev jag väl inte så mycket bättre, men det var värt det.

Dessutom så räknade jag tiden fram till konserten och efter.  Jag hade inte varit missnöjd om Nick hade legat under min julgran på julafton. Jag missade A.J konsert den 29 maj för min åldern. Ettan tog slut och sommarn kom och förde med sig sommarjobb på Volvo nere i Olofström, jag gjorde ett väldigt intryck med mina Volvokunskaper och min snabbhet. I 3 veckor satt jag nere i en liten håla, men det var mysigt. En dag tände pappa eld på gatan, haha, det var roligt. Sedan kom Tjörn och alla roliga killar och havet. Det är helt enkelt underbart där uppe. Har jag inte fel så krockade mamma två gånger iår, hemsk upplevelse, inte farligt men ändå läskigt.

En hund kom in i mitt liv i somras, han kissade på min matta. Kan inte ens kommentera händelsen. Hur kunde jag totalt glömma tyskbesöket vi hade i maj? Haha, roligare kunde vi väl inte haft? Sedan blev det ju Tyskland i september, det var alla känslor på en och samma gång, oförglömligt!

Självklart har det blivit en massa skojiga tjejmiddar  ihöst, alla lika konstiga och roliga. Vi har många roliga bilder från varje. Sedan blev det höstlov och familjen Johansson begav sig av till Berlin, nej då jag har inte varit i Tyskland 4 gånger på 1 år...nein nein! ;)

Gymnastikavslutning i november, jag gjorde inte bort mig alls. Gymnastik är verkligen en del av mig. Och iår har det varit roligare än nånsin synd att min kompis gått och skadat sig. Fy på dig!

Nu är det snart sista dagen på 2008 och jag hoppas på att 2009 kommer bli ännu bättre. Under 2008 har jag lärt känna underbara människor som lkan lysa upp vardagen. Jag även glad att jag träffa dem gamla idag, vänskap är något viktigt och bra.

Idag var det lite roligt, mötte Peter Siepen istan, han är cool! Haha, tyckte att det helt klart måste tilläggas!





2009 här kommer jag!
3 kommentarer
Anastasia

låter som ett underbart år!

roligt de där med backstreet boys, du tysklandsutbytet hade inte vart så kul som det var utan dig! =) vi ska ha såmkt mer kul i fortsättningen! :D kram

erika

Det var det! Ja är så glad att jag hade dej i Tyskland...klart vi kommer ha så mkt mer kul i år! :P

thomas sabo verkauf

thomas sabo verkauf