Träning-hemlighet

Spännande datum  den närmsta tiden:

  1. 6 mars- Hemsedal med skolan
  2. 16 mars- Gymnastikens dag i Nordstan
  3. 14 APRIL-BACKSTREET BOYS INTAR HOVET!


Som jag skrev i förrgår så är jag förkyld och har skitont i ryggen. Jag fick inte träna, jag vet ju att det inte är bra att träna när man är förkyld, men gud ska jag säga att jag är så lycklig för att jag pallra mig iväg. Det var en av de roligaste och bästa träningar på länge. Jag är inte ens säker på om den egentligen var så rolig. Men adrinalin hade jag så det räckte och blev över i alla fall.

Jag tränar då inför Gymnastikens dag som sker den 16 mars i Nordstan.  Och nästa torsdag är der Hemsedal med Hvitfeldtskas ettor. Hihihi ;) Nää, nu ska jag ta mig nåt litet att äta och läsa någon bok. Vissa är som sagt lediga imorgon. Så ska träffa några flickor för att plugga lite och sedan halv tolv är det träning(vattengympa) med modern min som gäller!





PUSS PUSS, HA DET GÖTT<3

0 kommentarer