Morgonstund har guld i mund...

Kvart i nio studsade jag ut genom dörren, klar för min promenad. Det var faktiskt härligt att gå lite på morgonen, inte mycket folk ute. Det kunde i för sig bero på att vädret inte är det bästa. Jag gick 2,78 km, stegräknarn var med. Jag ska se hur många steg jag går idag. På min förra mobil hade jag stegräknare, faktiskt roligt att se hur långt man går på en dag osv.



Senare idag vid två ska jag träffa tjejerna för fika, det ska bli mysigt, som sagt. Familjen kanske planerar en utflykt, jag har inte riktigt grepp om det. I vilket fall som helst så måste jag packa, idag igen, eftersom jag åker till Olofström imorgon klockan fem( på morgonen). Prima skinka!

Japp, japp.


Hittills idag har jag gått 4154 steg, vi får se om det blir några fler sedan, jag tippar runt 8000-9000. Hahaha, vi får se.

Ha en härlig söndag....
0 kommentarer