Sitter och väntar

Jag är nog lite som Ferdinand, tjuren ni vet?! Just nu kan jag inte koncentrera mig på någonting annat än min konsert den 14:de april this year. Jag tänker BSB, jag lyssnar BSB, jag pratar BSB. Men det kanske inte är så konstigt för min del. Jag är verkligen fast, just nu går jag kanske lite för långt. Jag kan inte ha ett normalt samtal utan att killarna kommer på tal. Folket i min omgivning är inte så värst intresserade de heller. Ni kanske inte heller är det?

Jaja, jag skriver om allt diverse. Från det ena till det andra. Jag vet att jag kommer vara ett fan resten av livet. Fast när jag är i slutet av mitt liv, tror jag inte att det finns så mycket ny musik av Backstreet Boys. Jag får helt enkelt nöja mig med den samlingen jag har. Jag kan verkligen se mig sitta och gunga i takt till As long as you love me i min gungstol. Hahaha, liten framåtblick bara.


Idag till lunch blir det pannkakor. Jag är inte så värst sugen nu, men jag får göra det bästa av situationen.  Här kommer receptet:

Pannkaksrecept:

3 ägg
0,5 tsk salt
5 dl mjölk  ta vad vi har för mjölk det. Det går bra med minimjölk
2,25 dl mjöl sikta mjölet genom silen så det ej blir klumpar
2 msk flytande margarin

Stek i panna på medelgod värme

Ganska enkelt va?

image173

0 kommentarer