Rytmisk gymnastik

Hahah, idag när jag kom till träningen var Malin L där och en bunt cheerleaders, min tränares "andra" grupp. Det gick relativt bra och tydligen ska vi ha ett bollprogramm på uppvisningen som de andra bestämt att jag ska vara med i...Det är då lite konstiga rörelser och så men jag fick med mig en boll, så det ska nog gå det med.



Vår tränare sket i oss, vilket gjorde att träningen i det stora hela var kass....så nu är jag på dåligt humör men jag har lite att se fram emot:

1. Ugly Betty och Gossip Girl och något gott
2. Stan imorgon med Elin, ska köpa nån sorts halloweenmask och kolla på Odd Molly
3. Lördag, ingen träning(tråkigt iförsig, men är inte så pepp efter idag) och middag hos O, därav masken jag ska hitta imorgon:P
4. Söndag, mys samt pluggdag! Skoj va? :P

0 kommentarer