2 år sedan Unbreakable


Tiden går sjukt fort! Jag minns den här dagen som i förra veckan. Vi skulle åka till Tyskland, ingen nyhet i det och BSB album skulle släppas samma dag i Sverige. Jag hade beställt den från England men Megastore var kassa på att uppdatera och tillslut annulerade jag ordern. Det första jag gjorde när jag kommit till Lübeck var att gå och köpa cd:n i en tysk skivbutik.

Nu är det 2 år sedan och ett nytt album släpptes för en dryg månad sedan och om inte ens 2 månader kommer jag vara i Köpenhamn för att njuta av deras musik igen, för tredje gången!

Nu ska jag plugga lite sedan ska jag träna halv tolv! Det är inte alls lika fint väder idag, men jag ska se om jag trixar fram någon outfit till er sedan. Det har ju varit brist av det eftersom jag varit bortrest!
0 kommentarer