Höst och rusk



Regnet öser ner. Jag har precis kommit hem efter en liten tur med mamma på Allum. Jag kom hem med en svart regncape, haha jag tyckte den både var smart och snygg. Dessutom kostade den 99 kronor på Vila.

Jag invigde både mina nya Gant-stövlar och min Odd Molly Nylon Hooded Pile Parka, till det blev det ett par beiga byxor och min 9th sweather, also Odd Molly.

Om cirka en månad ska familjen åka till Tyskland.
Jag ser fram emot det så mycket! Då blir det höstshoppning och sedan en kaffe på Starbucks! Åhh, jag kan inte förstå varför det är så mysigt att resa i Tyskland!

Nu ska jag göra mig lite kvällsmat!
3 kommentarer
Christina

Jag har oxå invigt min nya mollyjacka nylon parker coat, härlig känsla. Vet du vem som ska till In.at.on.sport på söndag? JAG!!! Sonen ska på handbollsmatch i Torslanda, vilken tur jag har. Jag kikar in här varje dag, du har en jättebra blogg, KRAM!!

Erika

Nej, vad roligt! Det är e upplevelse! Ha så skoj!

Tack!

Kram

Johanna

åh vilken mysig höstbild.



Jag vill också åka iväg någonstans!