Dagens outfit


Lovely Knit, från våren 2008, Odd Molly, jeans, Levi's, linne Tommy Hilfiger

I don't wanna wait another minute
Put me out of my misery
I can read your mind baby you're not in it
And we're not what we used to be
No, you wouldn't have to lie to me
If you would only let me go
And I don't wanna wait another minute to hear
Something that I already know
I know, I know, I know
Something that I already know
I know, I know, I know
Something that I already know
I know, I know, I know
I know, 'cause I know


Njuter av lite Backstreet Boys-musik, börjar nästan gråta när jag tänker vilka fantastiska minnen jag har från de senaste åren! Unbreakable, Just wanted you to know, this is us! ;) haha! Idag blir det bara kofta och jeans, ska byta till andra saker sedan, så det spelade inte så stor roll vad jag tar på mig.

Men nu ska jag gå, ha en bra fredag! :D
2 kommentarer
Bittan

Vacker som en dag !

Filippa

Så fin du är, jättefräsch och fin. Har vårens blå LK och de är SÅ fina, det blir liksom aldrig fel med marint o vitt.

KRAM