För en timma sedan...





Det blev ingen träning, så efter en timma av lite tjöt åkte jag hem igen och satte mig ute och njöt en stund. Min tokiga moder smsa mig som en tok på min psykologilektion, hon har gjort ett litet fynd. Sitter den bra och så, får ni se den när den kommit till min brevlåda. Ja, det är Odd Molly! ;)

Imorgon är det valborg men allra mest ser jag fram emot Hvitfeldtskadan! En dag fylld av aktiviteter och glada rop m.m. Förra året hade jag långklänning på mig, imorgon kommer det nog inte bli lika fint väder, men men vad gör det om 1000 år? Dagen slutar med Hvitfeldtska-loppet och iår är det allvar för min del. Loppet är en stafett mellan alla treor, den som vinner blir de första att springa ut och därmed ta studenten. Det är en ära att vinna och kampen kommer bli hård!!!

<3
0 kommentarer