Nike+



Är riktigt kär i min sensor från Nike. Det är roligt och enkelt att bara plugga in iphonen och få upp senaste rundan på datorn. Jag har ett personligt mål och det är att springa 15 gånger på 4 veckor tror jag, eller i varje fall fram till den 22 augusti. Vi får se hur det går. Nu är det snart sista veckan här uppe så nu får jag sätta igång. Har en käck 3 km runda med en go avslutning, en gammal brant kostig med stenar, lite likt kullersten, perfekt rushning.

Jaja, det blir ingen springtur idag, es regnet wie aus ein Eimer, om jag minns rätt. Alltså regnet står som spön i backen. Eimer betyder hink, översättningar är inte alltid helt korrekta. Men nu blir det ingenting mer från mig förrän i morgon eftermiddag, ska ha tjejkväll ikväll hemma i Göteborg så måste hem och handla och städa lite. Saknar lite kommentarer, hoppas ni kommer igen!

Kram på er, underbara!

0 kommentarer