Tandläkarbesök

Bedövad igen i halva ansiktet. Jag har nämligen besökt tandläkaren igen. Tack och lov för att jag inte har tandläkarskräck, så många gånger som jag suttit i stolen under mina 20 år, som min pappa. Han kallar det för att gå till Plågis.Tandläkaren räknade upp de senaste gångerna jag var där, maj, juni, juli, augusti och nu november. Och allt har med en och samma tand att göra. Nu har jag äntligen fått lagat den igen, hoppas på att den inte börjar spöka igen. Det var verkligen jobbigt när jag inte kunde tugga på ena sidan i veckor/månader. Nu håller jag tummarna att jag äntligen kan lägga den tanden på hyllan. Så det är värt lite bedövning i några timmar.

Nu blir det lite plugg! Jag har lite att stå i nu när det är praktik. Det tar mig mellan 1-1½ timma att komma dit och hem, så när jag väl är hemma så är jag trött. Så om jag inte behöver plugga så slappar jag hellre än att sitta vid datorn. I hope u understand! Det blir lite roligare inlägg när det blir lite mer tid, planerar lite olika julinlägg osv.

Puss&kram
0 kommentarer