Dagens outfit



T88, Odd Molly
Jeans, Zara


Till detta enkla blir det min poncho från Odd Molly som ni ser på min säng samt sköna Converse! Dagen till ära har jag lockat håret något, vi får se hur länge de håller sig.

Kikar ni in i eftermiddag/kväll ska jag visa er några av mina favoriter av de bilder som kommit upp från Odd Mollys vårkollektion.

Annars ikväll så blir det utgång med klassen och förhoppninsvis lite gymnastik. Jag får se vad jag hinner. Jag ska iså fall bara gå dit, eftersom jag inte kan träna än. :(

Ha en skön dag i solen!
2 kommentarer
Annelie

Vad fin du var i den röda T88,an! Kan tänka mig med ponchon på blir det ursnyggt!

Hoppas ni håller kvar solen i stadigt grepp på er sida, så Mollylördagen blir vacker den med..(fast det blir den ju ändå!)

Kram

Anonym

Snygg outfit! ;)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)