2011, året som gick, del 2

Ja, då fortsätter vi med mitt 2011.
Augusti:







I augusti hände allt och inget. Allt spårade på både bra och dåliga sätt. Jag jobbade klart på Volvo för sommaren. Jag försökte ta mig tillbaka på banan genom att umgås med underbara vänner. Resan till Grekland blev höjdpunkten på sommaren. Jag kunde knappast ha avslutat sommaren på ett bättre sätt än att spendera en vecka i Grekland med två vackra tjejer, sol, drinkar, bad och massa dans. DANZA KUDURO!
September:







September bjöd på ännu fler utgångar. Ja, bilden ovan är från Berså. :P Jag var på gymnastikläger och veckan efter skadade jag mig. Min stukade fot satt i länge, jag har fortfarande ont då och då. Jag och Camilla hade träningsryck, igen. Eftersom Camilla var skadad så tog vi megapromenader. Haha ni ser den ovan, vi spenderade fina 3,5 h en lördag med att promenera.
I slutet av september körde Jens och jag kräftskiva. Vi bjöd in våra närmaste kompisar och jag och en annan kille var de sista att gå och lägga oss. En mycket rolig kväll med många roliga minnen.
Oktober:





2 oktober var sista dagen jag hade bara ben på mig, helt galet. Nästan under hela oktober hade jag praktik, det var mycket jobb men så fruktansvärt lärorikt. Den bästa praktiken jag haft hittills. I slutet av oktober bestämde jag mig för en förändring. Mitt liv ändrades och jag kände att det var dags att kapa håret och färga det mörkare. Haha håret blev lite kortare än jag tänkt mig men nu har det vuxit ut igen så. Jag älskar att jag inte är rädd för sådana förändringar. Jag festade även på Chalmers, deras halloweenfest var så fruktansvärt rolig.
November:




November var en jobbig månad men som fick ett grymt slut tack vare att jag spenderade sista veckan i Krakow, Polen. Jag var bara allmänt höstdeprimerad, ville bara ha sommar igen. Men resan till Polen gjorde susen och de var några toppendagar som jag spenderade med helt underbara människor. Jag passade även på att skaffa mig en Macbook, ett köp jag inte ångrar. Jag var även på min första Frölundamatch, eller hockeymatch över huvudtaget. Det var riktigt roligt, något jag lätt ska göra igen.

December:




December har bjudit på en massa mys med skolböcker, fika med vänner, utgång, glöggfest och bara allmänt lugna stunder. Mellandagarna har bjudit på mer fest än jag trott. Hahah som Anton skrev till mig, festa lungt.

Nu väntar 2012 och jag hoppas att det här året kommer bli minst lika spännande, galet, roligt. Lite mindre drama kanske men man det är iförsig en indikator på att man lever.
GOTT NYTT ÅR!
2 kommentarer
Lingon

Gott Nytt år Erika!



Ha en fin fin kväll!

kramar

Christina



Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!!!!!!!!!!!



Kramar