2011, året som gick, del 1

Snart är det dags för 2012, ett nytt år med nya möjligheter. Så jag tänkte dela med mig en liten sammanfattning av året som gått. Jag har gjort så mycket iår men ändå känns det som om året varit så kort. Här kommer första delen av året, januari till juli.

Januari:
I januari, 31 januari till och med så fyllde jag och min bror 20 år. I skolan fick jag en cupcake med levande ljus av en kompis och kaffe av en annan. Föreläsningen var alltså riktigt bra. Vi firade oss med att äta middag ute. I januari även så var jag på handbolls-VM med pappa. Haha jag invigde även Le Pain i Allum i januari, där jag sedan dess fikat på många gånger med familjen, vänner och pojkar.
Februari:
I början av februari blev jag med iPad. Det var en födelsedagspresent typ, jag betalade några tusen själv. Mmm, jag älskar den fortfarande. Föreläsningarna efter iPaden blev så mycket lättare, ingen mer skrivkramp. I februari var det även båtmässan, men däremot blev det ingen skidresa till fjällen på första gången i hela mitt liv. Det är saknat måste jag säga. Vi får se vad 2012 kommer med.
Mars:
Vi firade en killkompis födelsedag i början på mars. Haha efter det hade jag en underbar månad(er). Jag pluggade som en liten gnu men mitt intresse fick någon annan. ;) I övrigt så tränade jag på i mars. Jag umgicks med mina kompisar och myste.
April:
April är nog en av de månader jag varit allra lyckligast iår. Solen kom, vi fick en liten värmebölja. Jag var på Tjörn, drack vin, åt kräftor och räkor, tittade på havet. På påsk hade vi fest hemma jag och Jens.
Maj:
Maj blev en riktigt turbulent månad. Jag slutade träffa en jättefin kille. Vi hade kul tillsammans och jag botade min hjärtesorg med Annika på Le Pain och massa godis och film. De tre musketörerna föddes i maj, vi kom att göra sommaren väldigt turbulent. Jag åkte även till Tyskland och såg snyggaste mannen på konsert. Jag var på Veronica Maggio på Liseberg med underbara vänner. Jag passade även på att gå en baskurs i gymnastik, riktigt rolig utbildning. Och jag pluggade på.
Juni:
HAHA, jag vet inte ens var jag ska börja. Juni är nog den galnaste månaden jag någonsin varit med om. Utgång till solen gått både upp och ner, utgång mitt i veckan flera gånger om. Öl och grillat på altanen med min bror och härlig musik. Jag började umgås med världens underbaraste tjej, Pernilla. Vi två drog till Smögen och trotsade alla campingar och vandrarhem och tog in på Smögens havsbad, låg i poolen och gottade oss och åt god hotellfrukost på midsommardagen.

Juli:
Juli var nog minst lika galen. Jag, Pernilla och Berså= SANT. Jag skämtar inte. Numera är det ett stående skämt bland mina närmaste vänner. Men saken är den att jag och Pernilla har så sjukt kul när vi är ute. Haha vi har gjort det ena och det andra där. Pernilla bröt bland annat nästan sitt finger på väg till Berså en gång i juli trots det dansade hon på.
Jag och Malin hade en sommarhelg på mitt land på Tjörn. Enda sommaren jag fick, eftersom jag jobbade. Vi kom hem på söndagen men redan dagen efter åkte jag direkt från Volvo till Tjörn, det tog en timma innan jag låg i havet. Så underbart!
1 kommentar
Louise

Åh vilka fina bilder, längtar till sommaren nu! :)



GOTT NYTT ÅR!



Kram