Dagens outfit



T-shirt, Tommy Hilfiger
Röda byxor, Zara
Bälte, Ralph Lauren

Imorse gick jag upp, åt frukost och hade det mysigt. Sedan körde jag ett Zumbapass i 20 min. Lagom långt men ändå tillräckligt för att bli genomsvett. Nedan kan ni läsa om mitt hektiska letande för en stund sedan. Jag trodde jag skulle bli galen.

Mina röda byxor är så supersköna. Men jag fick leta rejält innan jag hittade dem förrut. Igår gjorde jag iordning min låda med mina jeans, inser att jag har alldeles för många. Men alla jeans sitter och ser olika ut. ;) Jag ordnar de efter färg, vanliga jeans på ena sidan och färgade på andra. Så imorse ska jag ta fram mina röda och inser att de inte är där. De låg inte i lådan igår heller när jag tänkte efter. Så var är de? Jag letar i mina garderober, nere i tvättstugan men kan inte hitta dem. Blir lite orolig, jag kom hem i mina byxor efter utgången förra fredagen så de kan inte bara försvinna. Jag springer in i Jens rum, Jens ligger och sover. Och där under hans byxor hänger mina röda. Jens vaknar och säger att de har legat där i veckor ( en vecka men ändå). Då kommer jag ihåg att jag tog av mig dem där inne och glömde ta med mig dem när jag gick. Så idag sitter de på och jag ska inte glömma att lägga tillbaka dem sedan. ;)

Idag är det sista riktiga dagen i skolan. Imorgon kommer hemtentan ut och då är det dags att köra igång igen, jag har 8 dagar på mig med ledigheten så det ska jag fixa. Mitt mål är att få gjort så mycket som möjligt denna veckan för att sedan kunna ta det lugnare nästa vecka. Sedan är 1 år av universitetsstudier över.

Ha en fin dag!
0 kommentarer