Årskrönika

2012-året som gick
 
Första halvan av 2012 var både underbar och hemskt. Jag har gått igenom så mycket de senaste åren och vuxit som människa. Jag har lärt mig vilka mina riktiga vänner är och vilka som alltid kommer finnas där för mig. Sommaren för mig var skön och nästan helt pliktfri förutom min C-uppsats som jag hade efter mig. Haha jag var ute alldeles för sent en jobbkväll, kaosade med min bror och hans vänner, jag och Ollie hade underbart roligt varje utgång, korv på Avenyn är numera standard och mysiga afterworks med bästa vänner och jobbar-och klasskompisar samt en massa konserter!
 
 
Hösten däremot nu har bara sprungit iväg från mig. Jag förstår inte riktigt att 2012 redan är slut, det känns som jag har gått igenom så mycket men samtidigt känns det som det var igår det var 2011. Hösten har varit turbulent med en resa till Grekland, flytt hemifrån, praktik och dålig struktur och undervisning på lärarutbildningen. Så mycket har hänt och jag trodde fram tills i decemeber att det fortfarande var oktober. Och eftersom skolan inte leverat som jag hade trott och önskat har jag umgåtts med mina vänner och unnat mig. 
 
Jag har gjort mycket roligt och intressant 2012: jag firade mig själv och min bror på Chalmers tågvagn, jag har varit i Tyskland två gånger, sett Backstreet Boys för fjärde gången, smitit in på Cortége-området på Chalmers, skrivit både B- och C-uppsats i historia, "förstört" tre bilar på en vecka, varit i Grekland, kaosat och dansat genom nätterna med underbara vänner. Det största som hänt är nog ändå att jag köpt en alldeles egen lägenhet i Johanneberg. Jag trivs underbart och har gjort den till min alldeles egen! 
 
 
Nu börjar snart 2013, det finns så mycket mer att säga om 2012 men eftersom året snart är slut sätter jag punkt här. Under 2013 vill jag njuta och umgås med mina nära och kära och fokusera på skolan och mitt jobb. En av mina bästa vänner kommer snart hem med och då blir Göteborg osäkert igen! 
 
GOTT NYTT ÅR!
2012 2013 Happynewyear Love family friends gottnyttår kärlek lovely året som gick årskrönika
0 kommentarer