GOTT NYTT ÅR!

Ja nu är det snart ett nytt år-2008...haha undrar hur många gånger jag kommer skriva fel på det när jag ska skriva datum på inlämningsuppgifter?

Ja, så nu är ett år slut, många ringer in det nya året genom att summera det förra. Varför gör man detta? Jag ska inte tänka så mycket på det gamla utan försöka se fram emot det som kommer med det nya året dvs år 2008. Det kommer bli ett hektiskt år, redan nu är jag på G, jag ser fram emot min födelsedag, alla andras födelsedagar, Hemsedal, Kroatienseglingen i sommar, min konsert och mycket mera som jag hoppas kommer hända!

Nu är det ju bara att preparera sig inför festen, det värsta är att jag igår fick ett jättestort blåmärke på mitt ena knä! Lätt att gömma?

Just nu snöar det ute, kanske blir det ett vit slut på 2007 trots allt?


image105
1 kommentar
johanna

hej på dig =)

är du inte medlem i gratisbio tycker jag att du ska bli det
nu. på gratisbio.se samlar du ihop poäng genom att just
bara klicka på sidor och vips så har du en gratis bio biljett.
du kan även samla ihop till mer poäng genom att vara aktiv
då kommer det landa present kort på affärer du själv bestämt.
själv har jag 1200 kronor på kicks att försöka slösa bort.
och även 4 biobiljetter hemma. så jag tycker du ska bli
medlem och i alla fall ge det ett försök. jag vet att det kan låta
som att detta inte är sant men det är det och det har jag bevis
på med. jag hoppas i alla fall du haft en bra jul och får ett bra
nytt år som nu väntas.

för att få redan 75 poäng så ange mig som värvare : uniqa
här har du länken till sidan : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

kram på dig