Monopol & godis

Vi hittade vår utflykt-monopol.



Så när jag kom hem, hade vi köpt lite godis och så spelade vi monopol. Jag är bara intresserad av att ha stationerna och de två sista gatorna. Så jag betalde 20000 för Norrmalmstorg, hahaha. Det gick lite utför för mig sedan, och dessutom förlorade jag.

Nu har vi ätit lite och jag tror att jag sa lägga mig och läsa en stund innan finalen av fotbollsEM drar igång kvart i nio. Heja Tyskland!

Hade tänkt ladda upp dagens outfit, men korten blev inte alls bra så jag hoppar det, kan i alla fall säga att den bestod av mina gladiatorsandaler, en ljus blå/röd-rutig klänning från Ellos och min Odd Molly-jeansjacka.

Imorgon åker jag igen, ska försöka ta mig till biblioteket oftar, jag är verkligen seg därnere. Men har packat shorts och gympaskor nu så, nu ska jag träna. Bäst jag inte säger för mycket. Inga bilder då, förrän fredag eventuellt. Ha det!


0 kommentarer