Året som gick

Januari:


Var en färgglad månad! Jag fyllde 18 år!

Februari:


Den här klänningen väntade jag på läängee!

Mars:

Favoritblus från Lindex. Våren kom äntligen!

April:


Denna klänningen dök upp mest under april, som var en pluggmånad.

Maj:


Under maj månad hann jag besöka Odd Molly-butiken och resa till Grekland. Dessa jeansshortsen har i princip suttit på alla soliga och något varma dagar.

Juni:


Min vita klänning från Gina Tricot är en dröm! Skolan slutade.

Juli:


Sommaren lös med sin frånvaro.

Augusti:


Älskade blus som lär komma fram nu till våren samtidigt som shortsen.

September:


Drog till mig mer läsare och utvecklade mina dagens outfits.

Oktober:


Jag anordnade en tävling på bloggen som blev lyckad och jag åkte till Bremen

November:



December:


Årets sista månad kom, jag träffade Backstreet Boys och njöt av vintern.

Året som gått har varit bra, nästa kan bara bli bättre. Jag tackar alla er som följer min blogg och jag hoppas att ännu fler kommer hitta hit nästa år!

Tack!
3 kommentarer
Ina

Alltid så kul att läsa dessa tillbaka blickar och reflektioner om året som gått, får kanske ge mig på något sådant själv nu i dagarna...

Gott nytt år vännen min!!

Kram Ina

isa

hej

har du kvar klänning som du har i: april?

vad är det för märke? säljer du den?



mvh [email protected]

erika

Isa!



Vet du vad, komiskt nog åkte den i min garderobsstädning förra veckan. Det var ett jättesöt tunika från Lindex. Den ska hamna hos myrorna någonstans. Annars hade jag sålt den till dig.



kram