Ja, då ska jag bli lärare...

Jag kila in till stan lite nervös. Jag posta lite paket, köpte nytt busskort och vandrade bort mot Pedagogen. Jag hade lite tid över så sprang in på Raglady, kikade på ett par skor som jag hoppas få i dagarna. Sedan var det rea fortfarande, 70% rabatt närmare bestämt. Jag fick med mig en sak hem eller två, eller tre, förresten om vi räknar kalendern jag fick av facket och en sak till jag köpte på H&M i väntan på bussen hem igen. :D

62t.jpg
En söt sjal, som passar perfekt med min cape, för 30 kr.


Odd Mollys after-sun för 75 kr och min lärarkalender!

4 kommentarer
Fröken Abbe

Välkommen i gänget!

Evelina

Grattis och välkommen som lärarstudent :) Tummen upp för lärarutbildningen i Göteborg!

Forbid Me Not

Välkommen i gänget, som sagt!

Erika

Tack så mkt! Imorgon börjar det på riktigt, det ska bli så roligt! :-)