Hipp hipp hurray!!!





Lite av det jag fick imorse av mina föräldrar. Jag har länge spanat in den riktiga varianten av denna klänning dvs Hunkydory men inte kommit till skott. Den här var minst lika fin och verkligen skön och kroppsvänlig. :D Till sommarrean ska jag även försöka fynda en Hunkydory med korta ärmar på rea.

Ja, min locktång ska jag byta som jag precis skrev. Det var egentligen meningen att jag skulle fått en plattång men det var pappa som handlade så då blev det en locktång. Huvudsaken var att jag ska locka håret med plattången as well.

Nu väntar jag att en film ska bli klar sedan ska jag krypa upp i fåtöljen och fortsätta njuta av min födelsedag!
6 kommentarer
Bina - everydaymolly

Grattis i efterskott! Vilken fin klänning!

Erika

Tack så mycket! :)

Janni

Hejsan. Jag skulle vilja säga att jag är mycket intresserad av din Ester Eleonora sjal om du har den kvar dvs!! :)



glada hälsningar Janni

Clara

Hej! hittade din blogg idag och tycker redan om den jätte mycket!! Din klänning är HELT underbar, har också spanat in den! Så jag har en liten fråga och skulle bli glad om du svarade: Hur mycket kostar de klänningen! tänkte faktiskt satsa på den nästa gång jag åker till Göteborg!



Kram på dig!

Erika

Hej Clara!



Vad roligt att du gillar min blogg! Vad glad jag blir! :)



Jag vet faktiskt inte hur mycket den kostade, fick den i födelsedagspresent, men chansar på mellan 400-600 nånstans. Den är verkligen jättehärlig!



Kram

Erika

Hej Janni!



Förlåt att jag inte svarat tidigare. När jag skulle svara hade jag internetstrul så sedan har jag glömt av det. ¨



Jag sålde tidigare en blå sådan sjal men den jag har nu dvs den bruna vill jag inte sälja! :) Ett tips är att kolla på Nelly eller raglady, det är de butiker som jag vet sålde sjalarna. Eller kolla på Tradera.



Hoppas du hittar någon!



Kram