Nytt i garderoben





Idag efter jobbet åkte jag till Freeport och Kungsbacka. Odd Molly på Freeport hade rea, ytterligare 30%. Det ovan fick jag med mig. Alla gamla godningar. Det är dem som gör mig eld och lågor. Jag kan gå och lukta på dem i timmar, den doft som fyllde min garderob förrut. :P

Linnet kommer från Amore Spare Integritas och trosorna från Hands of a lover. Bältet kostade inte speciellt mycket, om man jämförde med vad det kostat nypris. Jag gillar faktiskt Odd Mollys butik på Freeport. De hade tom min allra första Odd Molly jag köpte i feb 2007. (har ej kvar den idag dock.)

Vad känner ni? Har ni tröttnat på det nya?

Ni får se mer imorgon vad jag shoppade på Kungsmässan. Ha en fin kväll!

2 kommentarer
Linn

Hej!

Vad fina fynd :) jag brukar kika in här alltid nu och då..

Jag upptäcker personligen hela tiden underbara äldre OM-plagg som jag blir förtjust i. Men visst finns det fina i de nya kollektionerna också.. :)

Skön fortsättning på veckan, Linn

Erika

Hej linn!



Tack, så roligt att du kikar in här och då. :D ja de gamla plaggen är fina, fast vissa undrar man hur OM tänkt. ;) ja håller med dig, det finns fina plagg nu med.



Kram