Resteröds

Jag fullkomligt älskar Resteröds,det är ett av mina favoritmärken. Det är mitt på något sätt. Jag köpte kläder där ifrån innan det började säljas på NK eller på några andra ställen i stora massor. Tex. har jag en kjol och 2 tröjor som jag köpte för ca 2 år sedan i Ljungskile som nu finns att köpa på NK i Göteborg, ganska patetiskt, men helt sant!
Ljungskiles fabriksbutik är relativt bra belägen ut med västkusten och det finns alltid nästan något smått och gott att handla där. Allt från trosor, behåar till söta skjortor eller toppar.


image86



Annars går livet bra, idag blev det två chailatte från Espresso House. Jag är just nu inne i en solningsfas och solar solarium just nu, det är verkligen härligt men kanske inte så bra för hyn i framtiden. Just nu känns det underbart att fly till värmen för 15 min.


Helpless when she smiles är Backstreet Boys andra singeln och andra video, glöm inte att önska den på radion!

image87
0 kommentarer