30:de oktober gör det till...

...Unbreakableday...♥


Ja, idag släpps albumet, jag önskar att jag kunde befinna mig i NY just nu. Imorgon åker jag till Tyskland. Självklart ska vi bila. Idag blir det en lång väntan på posten,hoppas innerligt att när jag öppnar luckan att det ligger ett paket där inne.,
 
image76


Annars idag bär det iväg till olika banker, Willys(ska handla godis och en massa tidningar inför resan.)
På båten imorgon Rödby/Putgarden brukar de sälja en massa smått och gott, jag älskar pilgrim och köpte i fredags deras synonym till Thomas Sabos berlockarmband. Pilgrims är i bättre prisklass och verkligen söta.


image74image75

Du kan välja mellan guld-och silverfärgat, jag väljer silver. Det finns även kedjor som du hakar fast berlockerna på.


Ha en trevlig Unbreakabledag...♥
0 kommentarer