Backstreet's here...

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article5581273.ab

Igår ringde mamma till mig när jag var hos Sara och sa att det stod om Backstreet Boys i GP, vad glad jag blir! Det känns nu att releasen av albumet kommer närmre och närmre, 6 oktober. Redan nu har singeln släppts och vad jag vet kommer videon att släppas den 25 augusti. 6 decemeber är det konsert i Köpenhamn, biljetterna till Stockholmskonserten släpps imon, är sugen att åka dit med men jag hinner nog inte det, tyvärr. :(

Åhh, det krymper verkligen i kroppen när jag lyssnar på deras musik, som någon skrivit på MTV's hemsida, vet man inte vilken låt 10'000 promises är då är man inte ett riktigt fan. Hmm? Har man alla deras album borde man veta detta tycker jag. Jag menar Backstreet Boys har gjort så många fler bra låtar än bara de som finns på albumen.

Jag ska göra klart för alla, BSB gör ingen COMEBACK! De har aldrig splittrats, Kevin har slutat men BSB har alltid funnits.
0 kommentarer