TÄVLING(uppdaterad)





I samarbete med Cocoo.se – Sveriges största smyckebutik på nätet, ordnar jag nu en tävling där du har chansen
att vinna detta snygga armband!
För att vara med behöver du bara göra en kommentar i mitt inlägg i min blogg och motivera varför just du borde vinna det!

(Glöm bara inte skriva in något sätt för mig att kontakta dig på)



En lycklig vinnare utses om två veckor och presenteras här på min blogg!

Lycka till!! :)



Update: den här tävlingen är avslutad, tack alla ni som var med och tävlade!
39 kommentarer
everydaymolly by Bina - en molly varje dag!

Bina vill gärna tävla och när det rör sig om att få en nostalgikick från tiden som tonåring skriker jag högt:



Jag vill väldigt gärna få bära fredsmärket!



KRAM //Bina

Christina

Men gulliga Erika, vilket fint halsband!!

I den färgen som jag köpt många nya mollysar i höst,(royal). Varför ska jag vinna? Har ingen riktigt bra anledning. Men det skulle vara kul, när barnen på min förskoleavdelning börjar fingra på halbandet och undra vad det är. Att då få berätta, vad symbolen betyder.....



KRAMEN TILL DIG!!!

MamsTrams

Jättevackert. Fredsmärket är perfekt, sänder tankar till fred på vår Jord.

Jag vill vinna för att kunna förmedla fred,(då man gör kommentarer om fredsmärket.)

Christina

Vad gullig du är Erika! Vilket fint halsband. Gillar färgen, har köpt flera nya Mollysar i den färgen. Alltid kul att matcha.

Varför ska nu jag vinna? Jag som alltid har otur. Det skulle vara så kul när barnen på min förskoleavdelning börjar fingra på halsbandet att då få berätta vad det är för symbol och vad den betyder.......

KRAMEN TILL DIG

Ina

Självklart vill jag vara med!!!

Hmm alltid svårt att motivera varför just jag och ingen annan ska vinna. Hade gärna matchat armbandet med mina Mollyar och andra kläder och det är aldrig fel med ett smycket som förmedlar ett budskap och som inte bara är snyggt.

Nu håller jag tummarna!!

Kram Ina

Evalena

Enkelt varför jag ska vinna! Sitter här oduschad i ofräscha joggingkläder med sjuk son som bara vill vara i knät. Vad skulle glädja mig mer än ett enkelt snyggt o perfekt matchande armband till alla mina royalmollysar?



Kram på dig o tack för tipset om denna tävling!



Malin

Ååå... jag vill vinna!

Blev precis nockad av en nostalgi-flashback utan dess like!

Hade precis ett likadant när jag var tonåring fast i den "härliga färgen" neonrosa :)



Har tyvärr aldrig tur i sådana här utlottningar, men hoppas, hoppas...

Olivia

Hej Erikisen!

Kul att du gjorde som du berättade och fixade en tävling :) Du är så duktig med din blogg, den utvecklas. Kännde att jag måste vara med i tävlingen. Undrar bara vad min motivering ska vara, vill inte skriva att jag är hemma och är sjuk så att du tycker synd om mig, utan tänker bara säga att smycket var sjukt snyggt och att jag har spanat runt efter ett liknande armband, skulle vara kul att vinna :) vi ses imorgon (?) puss & kram

Malenami

Vad roligt med tävling, Erika! :) Jag vill också vara med! Armbandet är ljuvligt och passar min Odd Molly scarf scarf i Royal perfekt. Då skulle jag nog vara stylad till tusen;)



Kramkram, Malenami

Johanna

Åh, så fint!

Nostalgitripp utan dess like.. Skulle idag behöva påminnas om att inte bli upprörd.. är ledsen o upprörd idag för att Sveriges Kommuner o Landsting pratar om att säga upp sjuksköterskornas kollektivavtal = ingen löneökning alls. Är sjuksköterska, jobbar på Neonatal Intensivvård (intensivvård för bebisar, både extremt prematura från v 23 samt sjuka fullgångna), har varit färdig sjuksköterska i 12 år och tjänar precis under 23tusen.. SKANDAL!! Det pyttiga löneavtalet strejkades fram, vårdförbundet gav sig för snabbt och dåligt avtal blev det och nu kanske det tas bort helt o hållet??!! På mitt jobb har jag jättemycket ansvar och jag blir så ledsen.. skulle behöva muntras upp lite.

Ni som orkat läsa hela denna roman, tack! :)

tina s

Snyggt,stilrent med ett viktigt budskap. Skulle vara så stolt att bära detta.

mvh Tina S

Anonym

oops, råkade bli dubbletter från mig, ta bara bort ett/tina

exklusivvardag

Ooo jag vill gärna vara med och tävla, jag vinner aldrif men hoppet är ju det sista som går ur en :-)

Anneca

Å så fint! Och fin blogg! Jag vill gärna vara med och tävla. Håller tummarna...!

Gabbies

Jag vill vara med! Älskar dessa armband.



Jag detta armband runt min arm vill bära,

det skulle vara en stor ära.

Peacetecknet har ett mycket bra budskap

detta armband kan man då ha som redskap.

Snälla Erika välj nu lilla mig

så jag blir en riktigt glad tjej.



Länkar i bloggen.



Hoppas på tur! Ha en bra dag!

Jessica

Åh så fint armband! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag skulle vilja vinna för att jag tycker det är så fint med Peace armband och älskar verkligen smycken med symboler på som betyder något. Vore så roligt att ha ett såhär fint armband på sig och skulle passa mig så perfekt!

Speciellt då färgen lila är min älsklingsfärg! =)Skulle bli så glad om jag vann!



Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-ett-armband-5.html#comment



Hoppas på tur!

/Jessica

Sandra

Hej! Jag vill gärna delta i denna fina tävling. Jag har inte särskilt mycket smycken, men oj så roligt det vore att ha något nytt smycke på sig nästa gång jag ska på någon liten tillställning :)

Anna-Lena

Hej!

Hittade just hit och till din fina tävling.

Det skulle vara kul med ett nytt fint smycke att ha runt armen. jag är så dålig på att köpa smycken så detta är en bra chans för mig.

Mvh/Anna-Lena

Rebecka

Skulle så gärna vilja vinna för att det är så tråkigt höstväder och man vill liksom att nåt ska pigga upp en själv.Vad vore då bättre än detta färgglada peacearmband som man kan bära varja dag rund handleden när det känns som tuffast och är som mörkast!



Så jag säger bara Peace&Love<3



Ha en fin kväll:)

evamar - tävlingsblogg

Jag är gärna med och länkar till dig:



http://evamar.blogg.se/2009/october/armband-4-november.html



Vill gärna vinna det härliga armbandet så jag kan sprida lite fred på jorden. Eller egentligen fred med mig och syrran för hon ska få det i julklapp. om jag vinner.

FRIDA KANSKE

jag skulle vilja vinna eftersom det var så snyggt och står för något bra och väldigt underskattat! att förmedla fred med hjälp av mode är väl perfekt!

Monika G

Vinner gärna då märket betyder precis vad vi ska sträva efter...peace! (and love).



vh

Mamma Monika

Annas tävlingsblogg

Jag har tipsat om tävlingen här



http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-armband-14.html



Jag är gärna med och tävlar, tycker de där armbanden är grymt snygga

monia

Jag vill gärna vinna :) Jag gillar enkla armband som det int eär så mycket krimskrams på - och det här armbandet är perfekt :)

Lilli

Den skulle se jäkligt bra ut på min nya soliga hud! :D

Lillan

åh. jag bara älskar lila. men om jag vinner ska jag nog ge bort det till min mamma som ställt upp så mycket det är hon värld!

Tova

Åh, jag är supergärna med :)

Är en person som är dålöig på att använda smycken, lite dumt eftersom jag tycker det är grymt snyggt och bidrar till en personlig stil!

Detta fina armband kanske kan skapa ändring på detta, då det förutom att vara snyggt dessutom står för något vackert - fred! Det kan väl ingen motstå?! :)

kramar/Tova

Malin

Vill självklart vara med även jag!



Ett budskap jag är stolt över att ha nära,



kommer sprida det vidare genom att alltid det bära!



Håller tummarna! Ha det bra så länge!

Kram Malin

Ps. länkar också på: http://villduvinna.blogg.se/2009/october/armband-6.html

sandra

Jag tycker att jag ska vinna det eftersom jag tycker dom är jättesnygga, står för Peace (fred i världen!) och sen hittar jag dom ingenstans förutom på coocco ^^ vill helst inte beställa från internet.



http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=31161346

ha det bra kram sandra :)

Elin J

Jag skulle vilja vinna armbandet bara därför att jag älskar den, den är bara ssåååå snygg, skulle aldrig ta va mig den!!! Vill ha! Skulle bli så mäktigt stolt om jag vann den! MVH Elin, ps snygg blogg

Erika

Ett nytt armband skulle pigga upp mej i min höstdeprition light

Cilla

Något nytt användbart som kan piffa upp tillvaron lite nu i höstmörkret skulle sitta finfint! Jag har inga armband som jag vill använda längre, de är liksom minst åtta år gamla, men skulle gärna vilja ha något.. Det här var tufft och jag gillade den coola lila färgen.

Maria

Ar garna med i tavlingen!



Skulle skanka detta till min lillasyster i julklapp, passar hennes kladstil perfekt ;)

Olelsi /Nettan

Jag vill vara med och tävla, min tös fyller 10 år på fredag och hon skulle bli super glad om hon fick detta på sin stora dag!!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland

Linda

Jag är med och tävlar :)

[email protected]

Lollo

Jag vill vinna armbandet för att jag älskar peacemärken, de är helt lovely och färgen lila är inte fel den heller :)

Puss&kram

hanna

Jag vill vinna för att jag älskar poeacemärken och lila är en utav mina favoritfärger :D

Caroline

Ohhh, tälvingar gillar vi!! :D



SÅ jag är med.

JAG vill vinna för att jag aldrig nånsin brukar vinna nångång, och det skulle vara lite kul :o)

Amanda

Hej! Jag skulle hemskt gärna vilja vinna detta underbara armbandet eftersom jag kollat på det länge, jag älskar peacemärken och samlar på dem lite sådär ochs en att färgen på armbandet är helt fantastisk är ju ett stor plus!

ha en bra dag!

Kram Amanda