Nytt i garderoben





Jag fick med mig hem ett par beiga benvärmare, en liten lila underkjol och Saloon top. Ser ni de gamla lapparna? Helt underbart, särskilt den gröna från Viva la Difference. Jag är riktigt nöjd över blusen, sitter så fint på. Jag har ju även Saloon Strap dress. Det är synd att det var fel med sömmarna för det är riktigt fina. Jag invigde min blus idag när familjen var på stan och åt.

Samlar på alla Odd Mollys lappar, så roligt att ha dem. Jag hade en period att när jag sålde ett plagg letade jag upp tags från samma kollektion och skickade med. Förstår ni hur mycket jag ångrar det idag?!

Samlar ni på era tags?
2 kommentarer
Annelie

Vilka fina fynd du gjort! Har dom benvärmarna, älskar dom fortfarande..

Jag sparar också på tagsen (i olika skålar för olika år/kollektioner) men säljer jag ett plagg som har tags, skickar jag alltid med den. Fast det är ju lite x-tra kul med dom gamla tagsen.

Kram

Lingonberrie

Så fina grejor! Jag gillar verkligen saloon blusen, ska bli kul att se den på dig. Själv har jag aldrig varit på freeport eller barkarby men man blir ju bra sugen.

Ha en gott slut Erika, och jag önskar dig ett fantastiskt mollyår 2011.

Kramar!