19 år idag, 31 januari


Frukost på sängen

Jag blev väckt(nja, jag var vaken) imorse av mina föräldrar när de kom sjungandes in i mitt rum med paket och brickan med frukost och blommor. Jag öppnade mina paket som bestod av en Hunkydory-liknande vit klänning, en locktång från Björn Axen, ett vackert armband men ett vackert budskap om att en dotter är en gåva. :) Jag fick dessutom lite pengar som jag ska spara till New York.

Vi satt en stund och pratade och sedan la jag mig i sängen och njöt av min goda frukost. Nu har jag precis duschat, svarat på lite grattismeddalanden på Facebook och ska snart testa min locktång. I eftermiddag kommer släkten, då ska det firas inte bara mig och min bror utan även min mamma som fyllde år förra helgen. Det ska bli mysigt.

Igår kväll vid middagen satt vi hela familjen och pratade familjeminnen. Vi skrattade mest åt Jens som haft för sig det mesta. Jag är så lycklig över min familj och jag älskar dem över allt annat. Jag är så glad över att jag har dem i mitt liv, alla tillför olika saker i mitt liv. Jag älskar er!

Jag får ju inte heller glömma av att säga grattis till min tvillingbror, vi delar ju faktiskt på denna dag! ♥
5 kommentarer
sissel

Gratulere med dagen :-)

Erika

Tack! :D

Caroline

Grattis till er båda! Hoppas dagen blir allt vad ni önskar =)

Rövarmamman♥

Grattis! Fin blogg du har:)

Erika

Tack rövarmamman! :)