Transportlöpning

Äntligen! Idag fick jag till min efterlängtade transportlöpning! Jag sprang från min lägenhet till gymnastikträningen i Sävedalen! Jag har en 5-liters ryggsäck så fick trycka ner en dunjacka och en deo samt en tröja. Beställde en större idag så jag förhoppningvis får plats med lite mer i. Till gymnasikträningen är det okej, då ska jag allt som oftast röra på mig igen och bli svettig men till andra event kan det vara skönt att få ner ett riktigt ombyte. 
 
9 km slutade rundan på idag ändå, ungefär så långt mina rundor brukar vara. Det gick inte så snabbt som det brukar göra. En anledning till att det faktiskt var längesen jag sprang längre sträckor på grund av enveten förkylning men även av träningsvärk från gårdagens TRX-pass. Jag kan säga att statusen nu på träningsvärken är brutal. Jag haltar bokstavligen runt hemma. Fast jag älskar träningsvärk så jag njuter lite av den också! 
 
0 kommentarer